پرسش و پاسخ های متداول در بازار الکترونیک شرکت پست

1. آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در محل فروشگاه های معرفی شده در سایت وجود دارد؟

بله در این خصوص می بایست با کلیک برروی محصول مورد نظر و تماس با شماره تماس فروشگاه که در منوی بالای سمت چپ سایت درج گردیده نسبت به تماس و هماهنگی با فروشگاه مربوطه اقدام نمایید.

تماس با فروشگاه های بازار الکترونیک شرکت ملی پست



2. آیا امکان دریافت کالا در نقاط روستایی وجود دارد؟

بله امکان تحویل و پرداخت وجه کالا در سراسر کشور میسر می باشد.



3. درصورت شکستگی یا خرابی کالای دریافتی چه راهکارهایی وجود دارد؟

نسبت به برقراری ارتباط با فروشگاه فروشنده کالا اقدام تا نسبت به رسیدگی موضوع اقدام گردد. در صورت عدم حصول نتیجه به اداره پست مربوطه مراجعه فرمایید.



4. آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟

با کلیک برروی محصول مورد نظر و تماس با شماره تماس فروشگاه که در منوی بالای سمت چپ سایت درج گردیده نسبت به تماس و هماهنگی با فروشگاه مربوطه اقدام نمایید.



5. حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری می رسد چه قدر است؟

بر حسب نوع ارسال مرسوله که توسط خریدار تعیین می گردد و آدرس گیرنده سفارش طی ا روز تا 7 روز کاری از زمان تحویل به پست تحویل مشتری می گردد.



6. آیا از طریق کارت اعتباری می توان مبلغ کالا را پرداخت کرد؟

بله نامه رسان های شرکت ملی پست مجهز به دستگاه کارت خوان همراه می باشند.

پرداخت از طریق کارت اعتباری



7. چطور می توان از سرنوشت سفارش ثبت شده مطلع گردید؟

با مراجعه به سیستم رهگیری مرسولات پستی به نشانی اینترنتی https://newtracking.post.ir نسبت به درج بارکد پستی دریافتی در زمان ثبت سفارش اقدام و از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوید.


پیگیری مرسولات پستی